Zespół

Łukasz
Guzik

właściciel, specjalista BHP, auditor, ekspert ds. dofinansowania ZUS

Doświadczenie zawodowe w sektorze publicznym na stanowiskach administracyjno-biurowych.


Zarządzanie kadrą pracowniczą, w tym także pełnienie funkcji kierowniczych średniego szczebla.


Tytuł specjalisty BHP z doświadczeniem w branżach budowlanej, produkcyjnej oraz przemysłowej.

  • Wieloletnie doświadczenie zawodowe w sektorze publicznym, na stanowiskach administracyjno-biurowych. Pełnienie wielu funkcji, przy tym realizacja szerokiego zakresu zadań i czynności.
  • Kierownik Centrum Dofinansowania Płatników Składek w ZUS w latach 2015-2021.
  • Współtwórca programu dofinansowania działań płatników składek skierowanych na utrzymanie zdolności do pracy, realizowanego przez ZUS od 2014 r w ramach prewencji wypadkowej.
  • Prelegent licznych konferencji oraz spotkań informacyjnych. Propagator działań prewencyjnych, zapobiegających wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym.
  • Specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy z udokumentowanym stażem pracy w służbie BHP. Doświadczenie między innymi w branżach budowlanej, produkcyjnej i przemysłowej.
  • Ekspert w zakresie pozyskiwania środków finansowych w ramach dofinansowania z ZUS, w tym również rozliczania i odbiorów projektów inwestycyjnych i inwestycyjno-doradczych.
  • Certyfikat auditora wewnętrznego systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, zgodnych z normą ISO 45001:2018.
  • Studia podyplomowe z rachunkowości zarządczej i controllingu projektów.
  • Koordynator ds. BHP i ochrony środowiska na inwestycjach przemysłowych i budowlanych, między innymi podczas budowy kompleksu instalacji do produkcji bioetanolu drugiej generacji dla Orlen Południe S.A.
  • Osoba ściśle współpracująca z ekspertami, w tym również autorytetami w dziedzinie BHP.
  • Nabyte umiejętności związane z zarządzaniem zespołami, projektami, procesami, również poprzez cele i wskaźniki efektywności.
  • Doświadczenie w analizowaniu i ocenie ryzyka, w tym także związanego z bezpieczeństwem i higieną pracy.
  • Znajomość technik przeprowadzania kontroli zewnętrznych i audytów systemowych.
  • W posiadaniu wiele kursów i szkoleń, w tym z metodyki oraz nowoczesnych form kształcenia osób dorosłych.
  • Umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych, wykładów oraz zdolności w budowaniu relacji interpersonalnych.